ما پس از سال ها تحقیق و توسعه محصولات و سیستم آموزشی خود، آنرا به بلوغ رساندیم. در این مسیر نیازمند همکارانی هستیم که این سیستم آموزشی را در شهر های مختلف کشور پیاده سازی کنند. از شما عزیزان دعوت به همکاری می کنیم تا علاوه بر انجام یک خدمت بزرگ به کشور عزیزمان، از یک فرصت شغلی عالی با آینده ای روشن بهره مند شوید.

چرا نمایندگی بارمان؟

شرکت فن گستران رباتیک بارمان با همفکری گروهی از با تجربگان عرصه رباتیک در اصفهان از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت نموده است. این شرکت در زمینه تولید محصولات آموزشی و به شکل تخصصی در زمینه محصولات آموزشی رباتیک فعال می باشد. سیستم آموزشی و محصولات با کیفیت رباتیک تولید شده توسط شرکت رباتیک بارمان باعث شده است در سال های اخیر نگاه جدیدی به آموزش رباتیک در کشور صورت گیرد و ارزش به سزایی در کسب علوم فنی و مهندسی در دانش آموزان ایجاد شود. گسترش این علم در سراسر کشور نیازمند همکاری و ایجاد نمایندگی رباتیک در سراسر کشور می باشد. بازار هدف بسیار بزرگ در سراسر کشور، نیازمند عزم و پشتکار جدی افراد در سراسر کشور می باشد که دارای سود مالی بسیار خوبی برای نمایندگان رباتیک می باشد.

اطلاعات اولیه این کسب و کار:

رباتیک چیست؟

رباتیک علمی نوین و فرا رشته ای می باشد که پایه ی آن سه علم الکترونیک، مکانیک و کامپیوتر می باشد. شرکت رباتیک بارمان به دنبال آن است که آموزش رباتیک را در کشور نهادینه کرده و به آن رونق ببخشد. از این رو سیستم آموزشی رباتیک بارمان ویژه دانش آموزان با صدها ساعت مطالعه و ارزیابی طراحی شده است که به صورت علمی و عملی رباتیک را به دانش آموزان آموزش می دهد.

بازار هدف رباتیک:

بازار هدف آموزش رباتیک دانش آموزان را می توان محل هایی که دانش آموزان و کودکان حضور دارند دانست. اما اگر بخواهیم دقیق تر بررسی کنیم، بازار هدف آموزش رباتیک، مدارس،مهد کودک ها، پژوهش سرا ها، کانون ها وابسته به آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کانون های مساجد، آموزشگاه های فنی و حرفه ای و … می باشد. با توجه به این بازار هدف گسترده و مشتاق یادگیری به صورت عملی، فضای کسب و کار خوبی را می توان ایجاد نمود.

رباتیک در مدارس:

کلاس های فوق برنامه دانش آموزان یکی از اصلی ترین کلاس های آموزشی می باشد و با توجه به نبود فرصت تحقیق، کار عملی و گروهی؛ رباتیک می تواند کلاس بسیار مفیدی برای دانش آموزان باشد و همچنین شرکت کردن در مسابقات رباتیک و ایجاد حس رقابت برای دانش آموزان می تواند انگیزه زیادی ایجاد کند. رباتیک علمی مرتبط به دروس علمی دانش آموزان می باشد که موجب افزایش خلاقیت، شناسایی استعداد، کاهش بیش فعالی، تقویت روحیه تعامل و کارگروهی و یادگیری علم رباتیک می گردد.

برای اخذ نمایندگی شرکت بارمان چه اقداماتی لازم است؟

کافی است فرم اخذ نمایندگی را تکمیل نمایید.کارشناسان مربوطه در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت و روند کاری را برای شما توضیح خواهند داد.

مزایای اخذ نمایندگی بارمان

حمایت در جهت جذب مدارس و مراکز آموزشی

همکاران ما شما را در جهت جذب مدارس و مراکز آموزشی راهنمایی میکنند تا بتوانید بهترین بازدهی را در کار خود داشته باشید.

آموزش های مورد نیاز نمایندگان:

کلیه ی آموزش های مورد نیاز نمایندگان( آموزش های فنی، مدیریتی، بازاریابی) توسط شرکت ارائه می گردد و نمایندگان تنها باید با پشتکار و انگیزه خود اقدام به فروش و برگزاری کلاس نمایند.

آموزش مربیان رباتیک

هیچ گونه نگرانی بابت مربی خود نداشته باشید،مربی مورد تایید شما توسط ما آموزش تخصصی داده میشود.

برگزاری مسابقات کشوری رباتیک با همکاری دانشگاه های معتبر

شرکت بارمان هر ساله جهت ایجاد شور و شوق یادگیری در دانش آموزان مسابقات بارمان کاپ را برگزار میکند.این مسابقات انگیزه دانش آموزان برای یادگیری این علم را چندین برابر میکند.

تخفیف ویژه بسته های آموزشی رباتیک

نمایندگان بسته های رباتیک بارمان را با تخفیف ویژه تهیه میکنند.

 

پشتیبانی علمی و فنی نمایندگان رباتیک

تمامی اطلاعات علمی و دانش فنی مورد نیاز در مسیر آموزش رباتیک توسط همکاران ما در اختیار شما قرار میگیرد و در صورت داشتن هرگونه سوال آماده پاسخگویی به شما میباشند.

ارائه آموزش های مورد نیاز برای بازاریابی و مدیریت

ما اطلاعات کافی درباره چگونگی بازاریابی در این زمینه را در اختیار شما قرار میدهیم.

کسب و کار خودتان را داشته باشید

شما میتوانید با اخذ نمایندگی بارمان کسب و کار خودتان را راه‌اندازی کرده و آن را مدیریت کنید.این کسب و کار شماست و هیچ محدودیتی در درآمد آن نیست

سوالات متداول

چه کسانی میتوانند نماینده بارمان شوند؟

برای گرفتن نمایندگی بارمان نیاز به مدرک تحصیلی در رشته‌ای خاص نمیباشد و هر کسی که به این کسب و کار تمایل داشته باشد پس از گذراندن یک سری از مراحل و آموزش ها میتواند نمایندگی ما را دریافت کند.داشتن اطلاعات،مدرک تحصیلی و یا سابقه کار در زمینه فروش ،بازاریابی،رباتیک و علوم مرتبط بسیار مفید میباشد اما الزامی نیست.شرکت بارمان تمامی اطلاعات و دانش مورد نیاز در زمینه های بازاریابی و فروش و همچنین اطلاعات و دانش مورد نیاز در زمینه آموزش علم رباتیک را به صورت کامل در اختیار شما میگذارد.پس شما میتوانید با استفاده از این اطلاعات و آموزش ها و همچنین پشتیبانی تیم ما به سرعت در این زمینه شروع به کار کنید.

آیا این کسب و کار یک شغل تمام وقت است؟

نمایندگی بارمان می تواند یک شغل تمام وقت یا پاره وقت باشد و به عنوان شغل دوم در نظر گرفته شود.بسته به وقت و نیاز شما این شغل تمام وقت و یا پاره وقت میشود.شما میتوانید در ابتدای کار با آموزش تعداد مورد نیاز مربی که با کمک ما انجام میشود و همچنین بستن قرارداد و گذاشتن کلاس در مدارس و آموزشگاه ها کار را شروع کرده و پس از آن بدون نیاز به وقت زیاد تنها به مدیریت کلاس ها بپردازید.

درآمد این کسب و کار چقدر است؟

درآمد شما نا محدود است و کاملا بسته به شما استفاده از پتانسیل های موجود میباشد.ما در ابتدای کار ، شما را  کاملا راهنمایی میکنیم و شما میتوانید با استفاده از این آموزش ها و پشت کار خود به درآمد بالایی برسید.یکی از این نکات مثبت این کار این است که درآمد شما متناسب با زمانی که صرف میکنید بالا نمیرود بلکه به راحتی میتوانید با گسترش  کلاس های خود و تبلیغات مناسب بدون نیاز به وقت زیاد درآمد خود را افزایش چشمگیری بدهید.

آیا این کسب و کار نیاز به سرمایه اولیه دارد؟

سرمایه اولیه این کار تنها خرید تعداد محدودی از محصولات ما در ابتدای کار متناسب با شهر شما میباشد.این تعداد 10 پک رباتیک برای شهرستان ها و 20 عدد برای مراکز استان ها میباشد.

آیا برای گرفتن نمایندگی بارمان نیاز به داشتن یک مکان خاص مثل آموزشگاه داریم؟

خیر همان طور که توضیح داده شد شما میتوانید کلاس های آموزشی خود را با همکاری مدارس ، مهدکودک ها و سایر آموزشگاه ها برگزار کنید و داشتن آموزشگاه و یا یک مکان خاص الزامی نیست.